Dagen med ett stort D imorgon.

2012-02-23 @ 23:34:51
Jag var ju sjuk i 3 veckor och missade sjukt mycket i skolan. Så nu har jag legat efter med 5 inlämningsuppgiter (STORA) och 1 prov och jag hatar verkligen att ligga efter och idag har jag suttit ner och pluggat arslet av mig och är snart klar med 2 (!) stycken. Känner mig sjukt dööööööd. Sen är det 2 uppgifter som jag inte har här hemma så jag måste vänta tills på måndag att få dem, men så har jag 2 prov i veckan också. Men jag vill verkligen ge och satsa allt i skolan och jag blir så trött på de som skiter i skolan och sen tror att dom ska få skriva av mig, tss my ass! Vad vinner man på det- egentligen? Nu ska jag renskriva lite sen kanske träffa Alex och gänget och dra ut och käka lite mat :) Skönt med lov för då har man ett liv, haha! Nejdå. Förresten imorgon is the big D! Berättar imorgon var det är jag ska göra som får min mage att vändas in och ut.. Vill inteee!


Förra sommaren med mina systar på min båt. 100% Äkta bild!!! WALLA!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!