Why pauly why

2012-04-10 @ 23:48:05
Snygga! Skulle vilja ha ett par såna här och inte för att alla går omkring med dessa utan för att jag älskar USA och min dröm är att flytta dit! Nu på senaste tiden hade jag tänkt åka dit och gifta mig med Pauly D från Jersey shore för han är exkt som mig men bara att han är i ett killformat meen så fick jag reda på att han är 32 (het som fan ändå) och att han har tjej och där gick gränsen. wäää..

vill ändå inte rekommendera att köpa dessa från stylebytyra.se då jag själv inte vet något om kvaliten. Men fina var de!


Kommentarer
Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-12 @ 21:23:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!