Typiskt.

2012-04-17 @ 13:06:32
Inatt har jag sovit såå dåligt! Joel vaknade till och från hela natten och var jättevarm, tog tempen och han hade feber. Så det var bara att badda han med vatten som han inte alls tyckte om och ge han alvedon. Min lilla pluttunge♥ Victor var hemma med han på förmiddagen så jag kunde vara på praktiken men nu ska han iväg till skolan. Men hur typiskt är det inte att han är sjuk när man minst behöver det? Inte för att jag vill att han ska vara sjuk, men ni fattar. Och imorgon är jag ledig från praktiken så tänkte åka till Navestad där jag troligen ska sommarjobba och hämta papper men som det ser ut nu så stannar joel hemma imorgon. Faaaaaan. Vill inte släpa med han runt halva stan när han är sjuk. Men kanske så det får bli nu. Hoppas han kryar på sig och hoppas på att jag är människa idag då jag gick upp halv 6 för jag kunde inte sova ändå. Sen dra iväg till praktiken zom en zombiE. Määä.

Måste motivera mig till träning!! Äter dock inte onyttigt längre men nu är de träningen jag måste fixa alltså!


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

börja med små övningar hemma :)

2012-04-17 @ 20:55:21
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!