tantvarning

2012-04-12 @ 00:11:47
aaaaaaaj! Jag måste verkligen gå till en massör alltså jag kan inte ha det såhär! Känner mig som en tant efter att jag fick ryggskott på nyår - för det visste ni väl? att jag fick det på självaste nyår. Hur typiskt!? Och så ska man iväg och käka middag och hälsa på folk man aldrig träffat och går som man blivit knullad i arslet. Ja, det var ett speciellt firande.. och så ska man ha 5 veckor praktik på äldreboende på det. Määää. Tänk om man kunde vara miljonär. Shit vad mycket man skulle göra.. Blev ingen Zumba för mig idag. Jag var för ledsen, blä. Vet inte riktigt när jag ska berätta vad det är som tynger mitt hjärta- när tiden blir rätt? men det blir den väl aldrig ändå. Fast många har väl luskat ut det redan, men då får det vara så. Men jag har inte ätit massa socker osv faaaaktiskt :D Men måste säga att jag är så sååsåsåss jävla sugen på o trycka i mig sjukt mycket godis.. ABSTI fucking NENS Nu ska jag knyta ihop säcken för imorgon ska jag träffa min älskade vän Eliin!♥


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

abstinens här också, men det gäller att hålla ut! :)

2012-04-12 @ 00:55:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
carro

vad gullig du är syrran men jag ska nog inte dricka kaffe nu när magen inte är oki

2012-04-12 @ 11:25:10
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

sv: fy dig ;) men det är bara ta nya tag och inte gräva ner dig i det ^^



Själv har jag inte rört något med socker i, och det resulterar i fruktansvärd huvudvärk :( Men det blir väl bättre när kroppen rensat ut all skit ^^

2012-04-12 @ 20:22:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Paulina

Okej, när jag tror inte att jag har den nya... Såg här om dagen att du inte fanns kvar som vän.. :(

Allt bra med dig gumman? Puss! <3

2012-04-12 @ 20:38:42
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!