Mys med syster!

2012-04-25 @ 17:59:26
Idag kom min syster hit så vi tog en vända på stan, hon bjöd på lunch och sen gick vi runt i affärer och jag hittade två tjocka tröjor till mig själv och självklart om jag tycker om nått så köper jag det i olika färger och denna gången blev det en vit och en blå (jag ääälskar blått på kläder). Jag gör ALLTID så! Galet hahaha. Hittade dem på Jc. De kostade 299:-/st men med ett presentkort på 500:- och värdecheck på 50:- så betalade jag ynka 50 spänn. Hey hey hey! Lätt värt ;) Sen drog vi hem och jag tog fram min sminklåda och började sminka syrran! Älskar att sminka folk  och pyssla med dem :) Nån som vill umgås? haha. Satte oss även och plojsade lite framför camen = ett måste.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!