Jorden runt och tillbaka.

2012-04-14 @ 12:47:51
Imorse strålade solen in i fönstret så vi packade ner lite kex och vatten (joels favoritdricka) och lite bröd som vi skulle mata fåglarna med. Jag hade tänkt att gå till Folkparken, men Joel ville vara i Vasaparken så det fick bli så då. Och jag verkligen känner hur ensamt det känns för man känner INGEN där? Men Jag och Joel busade till det ändå och hade superkul. Plaska i pölar, bakade tårta med sand och sprang runt o runt o runt.

Jag verkligen uppskattar all min tid jag får med min son och denna Mor/son helg ska jag göra allt för att vi ska ha det så bra som möjligt ♥ Jag älskar dig min son. Nu sover han och jag ska packa ner en picnick som vi ska ha med oss ut sen när han vaknat :) Myyyyyyyys!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!