Back again

2012-04-10 @ 14:52:42
Nu är bloggen öppen igen! Hej hej hej It's been a while. Folk försvinner ut och in i mitt liv = mitt val och jag känner att det är dags för förändringar. Men det kommer nog bli bra, får intala mig det iallafall. Jag har verkligen mått skitdåligt och vissa dagar har jag mått toppen men det är väl så det är när sånt här händer, äh jag vet inte. Funderar på att börja käka Järnmedicin så att jag blir lite piggare.. Vi får se hur det blir. I helgen är jag ensam med Joel då victor ska åka till Stockholm med sina polare och ha en killhelg med MMA och allt därtill. Skönt för han :) Kanske jag med ska åka till Sthlm o hälsa på lite vänner, eller varför inte Malmö? ;) Jaja, vi får se hur det blir! Jag ska iallafall haka på med Monia och kämpa lite med vikten. Vill inte gå ner så mycket och bryr mig inte om vad vågen visar, men jag vill verkligen känna att jag trivs med min kropp, vilket jag inte gör nu. Babymagen måste bort och hullet på höfterna. Samt få mer muskler och sen om jag går ner eller upp på det skiter jag i! :)

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

woho, nu kör vi :)

2012-04-10 @ 17:05:49
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Paulina

Har saknat att få läsa din blogg ju... Men nu så :) Hoppas att det är bra med dig/er. Btw, måste bara få säga att du är fin gumman! :) Kram

2012-04-11 @ 21:06:01
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!