Onsdagsmys

2011-09-07 @ 19:53:38

Nu ska jag mysa ner mig själv i soffan med dipp och grönsaker framför True Talent och sen Efterlyst.. Jag har inte ätit godis sen i fredags och det är ett stort steg för att vara mig. Jag åt det typ varje dag innan, men extra fettet måste ryka någongång och nu jäklar är jag så trött på det att nu ska jag iallafall sluta äta godis, alltid nått. Men ni ska veta vilket jävla sötsug jag har. Men endast lördagar. Så är det. Buhuu gråter bara jag tänker på det. Vet inte vad det har varit med mig idag, har gått och visslat hela dagen. Till och med hela vägen från skolan. När jag stod vid ett övergångsställe så glodde folk på mig för jag bara vissla o vissla o vissla. och det roliga är att jag inte ens kan det. Så jag förstår om dom blev irriterade, förlåt.


Kommentarer
Caroline

Jaså :) Ja men jag hade faktiskt aldrig hört talas om dom innan jag såg på SVT´s (tror jag?) hemsida att dom hade en "serie" där! Man fick följa deras liv och spelningar osv ;) Skitkul faktiskt, men jag vet inte om den ligger kvar.. :)

2011-09-08 @ 22:46:54
URL: http://lilleluttan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!