Myshäng i soffan

2011-09-15 @ 15:03:06
Herregud höll på att försova mig förut. Jag gick och la mig såfort jag lämnat lillen på dagis då han fick för sig att vakna 5.2o idag. Har ju studiedag idag, men kan jag studera? Nehee! Joel skulle ju självklart till BVC just den dag jag är ledig. Snark. Han fick sin 1 och ett halv års spruta nu. Och ska inte tillbaka förrän om ett år, vi stannade lite på öppna förskolan också innan det var dags att bege sig hem för att söva lillen. Vi hänger i soffan under filten med varsin glass och joel bara slurpar i sig massor, min älskling! Joel mätte iallafall 84 cm. Bvc sköterskan sa att han såg nycket äldre ut och att han betedde sig som en 2åring. oups.. Kom visst in lite mammaskryt där. Känner mig så dryg idag. Men man kan ju inte vara glad alla dagar :P Nee, men anledningen till varför jag är sur är för att jag tar hand om en grupp på facebook och helt ärligt så har jag inte skött den sen i förrgår och det finns en till som ska sköta sidan, men blir inget gjort? Plus att en kille jag köpt en kjol av har "Glömt" att vi ska träffas 2 gånger nu. Orkar inte liksom,. Snart är det oktober också.. Fan..

Kommentarer
Beauty Tools

Sv: Åh vad roligt med fotograf och allt :) Jag vill ha en mindre hund men inte för liten. Är väldigt sugen på en tysk spets. Jag är inte så erfaren med hundar så jag vill inte ha någon med för mycket jobb. Mest en sällskapshund. Jag vet inte just nu hur min framtid ser ut så jag får vänta och se tills jag har tid för en liten valp.

2011-09-15 @ 15:45:15
URL: http://beautytools.blogg.se/
Sabina

Vad är det för grupp du håller i på Facebook Emily?

Jag har inte förstått det ännu? Och vad är det för folk som inte "uppskattar det du gör" som du skrivit många gånger. Förlåt om jag är lite trög, men du vet ju hur jag är, haha. Jag är blond någonstans under de kolsvarta hårstråna. Puss

2011-09-15 @ 22:32:58
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!