Man kan aldrig ha för mycket...

2011-09-01 @ 19:49:03
Hej hallå! Allt bra med er? (Svara gärna om ni vill, vill ju veta vilka ni är som läser)
Ligger helt död i soffan och precis hemkommen från Maxi-huset. Jag tror vi har varit där nästan varenda helg jag varit ledig. Nu är jag inte ledig iofs i helgen- vilket jag trodde. Hade ju tänkt att plugga på som en idiot till inlämningsuppgiften vi har på måndag, och jag jobbar helg. Do the math. När vi skulle äta på husmanskosten så sa de till mig "Det vanliga?" Haha. Så pinsamt. Hämtade även ut min medicinbok. 480 (!!) Kronor för EN bok. Hajar ni? EN. Herrejesus. Men jag är inte bitter jag inte! Handlade även dessa 2 skjortor på H&M i siden. Och den andra är från Vero Moda som jag köpte idag på Lunchen. Nu har jag dock inga mer pengar att spendera. Fan vad dyrt det är att leva, äta, bo. Shitmajgad.

Den svarta och blå/lila blusen är från H&M och kostar 199:-/st Den i mitten är från veromoda och kostade också 199:-

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!