Jag älskar livet just nu!

2011-09-23 @ 13:53:13
Alltså, det känns som allt negativa som hänt mig nu vänder - till något positivt.
Alla svårigheter man har varit igenom.. Allt känns så mycket lättare nu ♥
Fick MVG på Etiken, VG på Medicin och idag har jag gjort Vård och omsorgsprov och dataprov och båda kändes jättebra! Folk är så snälla och ger mig komplimanger som värmer mitt hjärta till tusen, både här på bloggen och i skolan, blir så glad. ♥Plus att jag såg att min lön har kommit idag! Härligt! Men det blir nog tandläkaren för dem pengarna..Och idag kommer Tina hit. Har inte träffats på.. en miljon år? Miiiiih. Glad Emily.

Och jag tänker tillåta mig själv att vara glad trots att det snart är nickes årsdag.. ♥


Fotograf: Emma Roodla

Kommentarer
Cassandra

Det är absolut inget fel i att vara glad, trots att nära och kära gått bort eller så. Jag tvivlar starkt på att Nicke skulle vilja se dig ledsen, right? Visa honom istället hur lycklig du är och hur fint liv du har och hedra hans minne på så vis.

2011-09-23 @ 20:54:07
URL: http://cazy.blogg.se/
Sabina

Du är så otroligt duktig Emily, att du klarar av VG:n och sen MVG:n (!!!!!!) är helt beundransvärt! Jag är impad som bara den! Du ska vara stolt, glad, och ta åt dig av alla de fina orden du får höra. Du är grym sötnos, helt galet bra! Fan vad skönt för dig, ellerhur? Att du klarade dig så bra med VG och MVG, how awesome is that!?!?



Niklas vill se dig glad, han skrattar också och är lycklig med dig i himlen. Helt ok att fälla en tår eller tusen på hans dödsdag, då kan man ha en sörjestund/minnesstund. Men självklart får man skratta och vara glad, tillåt dig att vara glad fina du. Jag är likadan med mamma. Veckorna innan 19 Juli, då är det pain, den 19 Juli är jobbig men ändå fridfull och lugn, det känns skönt att skratta på just den dagen, för jag vet att mamma är mer närvarande än någonsin just där och då. Att gråta är medicin för själen, man måste få gråta. Men att skratta efteråt, åh så skönt. Tänk på Niklas katt som vi tappade bort, hur vi 3 delade på ca 2 dl snabbmakaroner, slitz-tshirten som han hade, lunarstorm, dikten, alla era minnen som ni haft genom åren. Skratta och gråt gumman. Det ligger så nära varandra, så ibland vet man inte vad man ska göra. Jag hade gjort båda två, bara för att vara helt säker.



Jaaa, Nicole och Natacha har växt enormt, och oj oj oj vad Nicole pratar!! Det bara bubblar i munnen på henne! Dom är så sjukt söta så jag stod idag och var jättestolt, och sa till Johan; "Kan du fatta att dom är våra döttrar?"



Sen har ju du ett riktigt charmtroll Emily,

Joelito är så sjukt söt och kommer bli en riktig flirtis när han blir äldre. Min svägerskas son Liam, 5 år, är ju i den åldern nu, han pratar bara om tjejer tjejer tjejer. Sen är han kär i mig också, men det erkänner han bara ibland. Hahaha.

En kväll när jag var hemma hos Jessica och Robban, så skulle Liam gå och lägga sig och han hade precis kommit hem till Jessica för att han varit hos sin pappa i några dagar. Då när Jessica säger; "Så Liam, nu ör det läggdags, klockan är mycket!" Då säger Liam, med tårar i ögonen; "Men mamma, varför ska ni få sitta och titta på Sabina men inte jag?" Hahahaha så söt. Han tycker så mycket om mina sminkningar, han kan titta på mig flera minuter i sträck och tror att jag inte märker hur han bara stirrar och stirrar. Sen kommer mamma Jessica och säger; "Är Sabina fin Liam?" Sen blir han jättegenerad för han märker att någon märkt hur han fastnat på mig.



Men din lilla prins Joel, han är ju paxad till mina prinsessor, det har du förstått va? När vi ses sen när jag fått hem barnen så kommer ju N&N falla pladask för Joel. Bruna ögon = To die for! Och jag tror att N&N skulle bli störtkära i Joelito! ^^



Nu blev detta världens längsta bloggkommentar,

men jag ville ju egentligen bara säga att jag älskar dig, och att det är MÅNGA fler som gör det.

Du är fin. Glöm aldrig det Emily.



Puss och kram // Baby Boo



2011-09-23 @ 22:41:11
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Alexandra

duktig du är ! :D

2011-09-24 @ 00:12:32
Sanna

Sv: tusen tack för din röst på mig i LG-tävlingen ! Jag uppskattar det otroligt mycket & tack för att du gillar hur jag sjunger, det värmer verkligen =)



Är allt bra med dig idag ? Har du en bra helg ?

2011-09-24 @ 17:01:07
URL: http://moonzanna.se
Melanie

Du är så himla duktig emily, blir stolt över dig.

Fin bild också mähäh<3

Har du fler bilder som jag inte har sett? :O

Har inte sett denna bilden

2011-09-24 @ 17:41:03
URL: http://meelanies.blogg.se/
Louise - foto

skönt att allt känns bättre nu! :D

2011-09-25 @ 18:41:42
URL: http://wizy.blogg.se/
towe

tack snälla fina du emily! <3

2011-09-26 @ 16:33:48
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Anneli i Värnamo La mamá de M.

Jag blir så himla glad av att läsa att det går så bra för dig. Att du pluggar och verkligen kämpar för att hålla ihop vardagen med de förutsättningar du har!

Du är verkligen värd alla MVG du får. Jag är bra stolt över dig som alla de övriga är som känner dig.

Jag önskar dig det bästa bästa för dig och din familj i framtiden.

Ni är alltid välkomna till Värnamo och kanske titta mer i fotoalbumen.....Åren har verkligen passerat fort. Du såg inte allt......:)

Kram från la mamá de M.

2011-09-26 @ 21:18:16
Vicky

Du är ju det, då borde man ju berätta det. Du är vacker, simple as that :D



Du borde verkligen flytta till USA. Jag flyttade främst för att jag träffade min man via internet, allt klickade och jag flyttade från Sverige, han från Michigan. Vi hamnade i Florida, det är soligt hela tiden, folket är helt underbart, maten är underbar... Ta steget när det känns rätt, det kan aldrig bli fel på det viset :) Jag är gift och lyckligare än nånsin, trots att jag bara är 23, haha :)

2011-09-27 @ 01:29:04
URL: http://lavicky.se
MsSophie

Vilken underbar bild :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-27 @ 10:23:34
URL: http://www.improveme.se/mssophie
towe

jag vet inte vad hyresvärden heter mer än helena, men inte själva "företaget" .. jag brukar med att svårt att få lägenheter men blivit erbjuden tre st nu på senaste tid. vart brukar du kolla då? jag googlar mig fram och söker på bovision :)

2011-09-27 @ 12:35:33
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Vanesa

Tack sötis ! :)

2011-09-27 @ 20:48:00
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
BEAUTY TOOLS

Sv: Ja det är det dumma med elfs hemsida, man får se till att alltid googla och kolla upp färgerna innan man beställer nått :)

2011-09-27 @ 21:11:16
URL: http://beautytools.blogg.se/
neli

vilken fin bild =)

2011-10-01 @ 00:29:02
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!