Fucking sne

2011-09-08 @ 22:26:37
Jag blir så himla arg. Eller Som gamla Emily skulle säga: "Fucking jävla fittskit. Är så fucking jävla lack".
Jag går ju på Omvårdnadsprogrammet och ni vet ju vilket strul det har varit med min ansökan som kom bort osv. Nu ska vi gå på praktik om 3 Veckor Ca. Jag blev tillsagd att skriva ett brev om man hade barn så att de skulle kunna anpassa praktikplatsen efter det. Och idag när jag frågade hon som har hand om praktiken: "Jag har barn olus att jag jobbar kvällar och helger, men det tar ni väl hänsyn till?

"Nej" VADÅ NEJ!? ehsnella kära dy. Vad tror ni? Att jag ska ge upp mitt jobb för att jobba kvällar och helger i 5 veckor på en praktik? Varför kan vi inte praktisera på dagarna? Som skoltid? Varför just HELGER+ vardagar?!  Jag vet att det är praktik men 7 dagar i veckan!? Är dom helt bänga eller?! Jag har ett fucking liv osm jag precis rättat till och sen ska de komma och säga 3 veckor innan att de INTE anpassar praktiken efter att man har barn!? De sa dom ju för 2 veckor sen att dom skulle!? Vad fan ska jag nu säga till min chef? "Hej, jag har nyss börjat men jag kan inte jobba på 5 veckor!?" Nej det får dom se till att jag inte ska. Alltså, Hur hade de tänkt att man ska gå ihop ekonomiskt? Vet ni vad det fula är? Hon sa såhär när jag sa att jag hade ett jobb:
Var jobbar du?
Mc'Donalds.
ja, men vill du hellre jobba på McDOnalds hela livet eller gå klart din utbildning?
EEEEEEEEEH!?
JAG HAR EN SON ATT FÖRSÖRJA?! RÄKNINGAR ATT BETALA!? TROR DOM MAN SKA GE UPP SITT LIV ELLER. NU ÄR JAG RIKTIGT SSUR NÄR ALLT ÄNTLIGEN HAR FALLIT PÅ PLATS LIKSOM.


Kommentarer
linda me melle

vilka jädra idioter. och om du jopbbar på macdonalds e väll för fn inge fel me de! de e ju ett jobb o de e inkomst! va fn de har inte rätt o säga så där. o vem har sagt att du ska va där hela livet. så jävla svårt e de väll inte att låta dig ha praktik på dagen. fråga dem va de gör för skillnad ! jävla pissit! förstår att du blir arg!



stå på dig!

2011-09-09 @ 09:09:02
Towe

Dom ger en praktikplatsen och dina tider ska vara precis efter din handledares tider! Det kan vara kvällar helger lediga torsdagar osv.. Just för att man ska få "testa" hur det är.. Och att det är så det är! Fixar du praktik själv som är om dagarna så går de ju.. Men finns knappt nåt sånt! Jag bad min handläggare nu att hjälpa mig eftersom jag är ensamstående - jag läser om utvecklingsstörda och då fick jag på en dagcentral! Men det är skillnad på kurs :/ tror att om man valt att plugga så får man själv anpassa sig :/ lärarna skiter nog i resten :s

2011-09-09 @ 10:15:27
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Chong

Fy fan vad dåligt, förstår att du blir arg. Jag hade skrikit på de tills de löst det åt mig, men förstår att du inte kan göra det. Hoppas allt löser sig för dig :)

2011-09-09 @ 14:43:42
URL: http://chong.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!