Förlåt- till mig själv?

2011-09-27 @ 22:12:01
Förlåt att jag inte uppdaterat. ( Varför säga förlåt till sin egna "dagbok?") Men jag har sååå fullt upp. Jobbet, sen praktiken som börjar nu. Och innan var det jobbet och skolan. Så ska man sysselsätta sin son också, samtidigt som man har läxor som måste vara klart när vi kommer tillbaka från praktiken Samtidigt som man har ett hem att sköta- matlagning, diskning, städning, tvättning. U name it. Och så har jag blivit sjuk på det också. Det är så mycket bollar i luften att det känns som jag snart är påväg att kollapsa. Min mage spökar som vanligt. Inte att jag har ont i magen och måste gå på toa. Utan mer kramp. Och doktorerna gör inget åt det. Det tar också på mina krafter. Säger bara: tur att jag inte är ensamstående jag hade ALDRIG klarat mig. Inte som det är just nu iallafall.. Jag älskar iaf praktiken och kan skriva lite mer om den vid ett annat tillfälle. Nu är jag så trött att ögonen går i kors. Trots att jag sov i 4 timmar när jag kom hem (Joel var på dagis) ska cykla hemifrån klockan SÄX. Måste ta tag och svara på kommentarerna också! Puss till er♥ Ni är underbara.


Älskar min familj!


Kommentarer
Becca

SV: Tack! Du är ju för söt, många krmar till dig med :)

2011-09-29 @ 22:25:04
URL: http://rebfre.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!