All the way from America♥

2011-09-05 @ 20:03:18
Ni vet när man får sliskiga mail på Fb där de frågar om ens namn - för det står ju inte där?! - döh! Jag hatar såna mail, men detta mailet jag fick igår, det var inte ett sådant. Det var en människa som hade tagit sig tid att skriva en komplimang till mig och det värmde sjukt mycket i hjärtat även om han var 50+.

"What a nice and sparkling smile. I wouldn't trade that smile for anything. I don't know you, I was searching for an old friend, when i stumbled on your profile. I got entangled in that wonderful smile, couldn't stop myself from saying hello. Please always wear that smile.

F####n Moore."


Kommentarer
Paulina

Hehe okej, häftigt :) Dom kanske är syskon ;) Han kommer från en kompis till mig i Sthlm. Han är 2½ år cirka. Ja han har anpassat sig jättebra här hos oss :) Han trivs väldigt bra och vi trivs massor med honom. Har du Nala kvar? Puss och kram!

2011-09-06 @ 14:47:31
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Paulina

Ja ;) Okej, men jag kan kolla med honom vart ifrån han köpte honom :)

2011-09-06 @ 20:33:11
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Paulina

Ja det kan bli lite mycket med en valp och en bebis samtidigt. Och väldigt kostsamt är de ju.. Tråkigt, men har du träffat Nala något mer nu efter att ni sålde henne?

2011-09-06 @ 20:36:06
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!