4e September

2011-09-04 @ 17:17:07
Gick hem tidigare från jobbet idag, kände mig så jäkla yr och det kändes som jag var 2 sekunder ifrån att svimma. Jag måste verkligen lära mig att stressa ner. Jag tänkte på vägen till jobbet "idag ska jag serva snabbare och bli snabbare i kassan" Det var nog det som ledde till yrseln, men nu är jag hemma. Ska sätta mig och plugga inför inlämninguppgiten som ska vara klar imorgon och jag har inte ens börjat -awesome! Sen "hände" en sak som jag vill dela med mig av, men kan inte. Finns vissa som läser min blogg och sen får jag en fråga "varför skrev du så i din blogg?" Men hur vet man vem som är ens familj när man inte behandlar en som det? Nej, nu har jag sagt för mycket. Gjorde förresten fattiga riddarna till lunch, ååå så gott!

Gammal bild på Mig och Camilla när vi bodde på Egehem. Vintern -06

Kommentarer
Paulina

Gumman då :( Inte bra att stressa så... Försök att ta de lite lugnt ibland, dom stunder på dagen som de går att göra så på.. Hoppas att det blir bättre och att du mår bättre snart. Men det är väldigt tufft med både skola och jobb (jag hade så hösten 08, gick in i väggen sen typ...) och jag kan bara tänka mig att det blir mer stress med ett barn också..



Jo då det är bra med mig. Vi har ju skaffat oss en hund :) Hämtade hem honom i onsdags kväll :) Är superglad. Vi har letat och letat, men nu äntligen hittade vi en hund som vi verkligen ville ha :) Så just nu är jag mer än glad och nöjd :D Hehe.



Naw så söt Joel är! :) Hälsa tillbaka till din prins! :) Puss och kram <3

2011-09-04 @ 18:03:53
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
linda me melle

aj då inte bra att du stressar så där =/ ja tycjer de e starkt av dig att både jobba o plugga skulle ja aldrig palla!



kran!

2011-09-04 @ 20:53:53
Sabina

Ta en sak i taget, och om du ska göra två saker i taget så gör det mer lugnt. Gud vad dumt det där såg ut. Men ah, du fattar, haha! ;)



Love you, puss puss

2011-09-04 @ 21:28:19
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!