Mi hijo lindo

2011-10-21 @ 11:34:04
Ååååååh. Under 4 veckor har jag varit borta från praktiken i 4 dagar (!) Alltså jag får så dåligt samvete. Men vad ska jag göra? Vic vabbade hela första veckan på praktiken för att joel var sjuk och han kan heller inte missa hur mycket som helst. Känns som jag sabbar för mig själv. Men jag kan tyvärr inte styra om joel blir sjuk. Han har blåsor på händerna och i munnen och han har jättesvårt att äta och det skär så mycket i mitt mammahjärta när han skriker för att han får så ont när han äter.. Jag har försökt googla och man kan köpa något receptfritt som bedövar munnen, nån som vet vad det är för läkemedel?

Kommentarer
Sabina

Sv; Ah jag har sett hennes blogg hihi, men jag gillar hennes smink mer än hennes kläder ;)



Puss och kram // Baby Boo

2011-10-21 @ 12:50:34
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
towe

men det är helt sjukt at dom inte vet hur han dog heller :s tror dom att det ligger ett "brott" bakom?



hur trivs du på praktiken. vart är du? :)

2011-10-21 @ 14:51:58
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Carro

blöder han från munen när han äter?Tänkte om det kanske är samma skit som Nicole hade i början av året.Det ska finnas ett medel man kan smörja runt med men kanske inte sätt att göra det helt själv.

2011-10-21 @ 14:59:02
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Anonym

Höstblåsor?

Man kan smörja på aftex aloclair blir som en liten hinna över blåsorna och just aftex kan barn med använda.

2011-10-21 @ 20:25:31
Anonym

kolla om dom där halstabletterna... vad tusan heter dom...bafucin eller strepcils =D

de bedövar munnen, vet inte om barn får äta dom dock, men det är väl lätt att kolla =)

2011-10-22 @ 01:21:08
Alexandra

Lilla gubben då :( hoppas det blir bättre snart

2011-10-22 @ 03:00:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!