I obey my masters

2011-10-12 @ 20:01:12
Vilken kalabalik det blev för det jag skrev på bloggen innan. Tro mig, jag verkligen avskyr att tjafsa och att folk slänger otrevliga ord hit och dit. Men alltså. Ge er? Min blogg, mitt beslut.
Iallafall idag var jag ledig från praktiken så jag och Victor passade på att gå runt lite på Centrum. Först skulle vi ta upp min första lön- haha, ja tro det eller ej, men det tog en hel jävla månad innan jag hämtade ut min lön. Tänkte rama in den, men bankfan tog mitt papper. Haha! Fan :( Vi drog sen till Hc och jag måste bara säga att jag älskar att jag har personalkort där. Hej rabatter! Köpte iallafall på mig lite inne på Gina. helt sjukt vad dyrt det är med trosor? Kan tyvärr inte visa vad jag köpt då minneskortet inte vill läsas? Alltid är det nått. Men inget att hänga läpp för. Gjorde ett fynd och köpte idag 10 (!) St ögonskuggor från Make Up store på den här sidan för 300:- Sicket kap! En var från Face sthlm, men resterande från Mus. Här är bild på dem iallafall..



Kommentarer
Karolin

så fina färger :D

2011-10-13 @ 16:23:51
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se
Vanesa

ohlala ! me like!! ..varsegod sötis! Nu har du ju massa fina skuggor som du kan öva tutorialn med ;) puss

2011-10-28 @ 09:43:56
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!