2 oktober

2011-10-02 @ 23:11:23
guuuuuuuud jag har inget liv. Eller så kanske det är det jag har? Jag har 100 bollar i luften men bara 2 händer så det tar på mig lite. Ibland känns det som jag ska klappa ihop och hamna i koma, men jag har inte tid för det! Funderar på att unna mig en bio någondag.. Snart är det 3 år sen min älskade vän lämnade jordelivet, men jag tror på andar och jag känner ibland hans närvaro- vilket gör mig lugn. Jag vet att han har det bra. ♥ Ska åka och tända ljus för han på Onsdag.. Kanske prata av mig lite. Saknar fortfarande samtalen jag fick mitt i nätterna när han sa : "Tja! Det är nicke" och jag slumrar nånting varpå han säger "Sover du!?" Haha! Glada minnen som jag kommer bära med mig hela livet. Nej ni. Ska ta och sova nu. Börjar 7 imorgon bitti. Och idag jobbade jag 7- 21 (praktiserade) Fyfan nu slutar jag skriva, bara text överallt. Men ni stannar väl kvar?♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!