1 Oktober

2011-10-01 @ 08:58:06
Idag är jag hemma från praktiken. Brände handen på jobbet igår så den har bultat ganska hårt inatt så har vaknat varenda timme typ. Skulle ha praktiserat mellan 7- 21 idag. Men har samma tid imorgon och då ska jag gå.
Joelito min älskling pratar bara mer och mer. Stolt mami. Funderar på att dra till London på hötslovet. Men vi får e hur det blir. Är faktiskt inte så sugen på att lämna bort Joel. Our son, our rules- annars kan det lika gärna vara. Så var det sagt. Nää om man skulle ta och börja städa lite nu. Sitter ju och nyser loss, jävla damm helvete som alltid ska envisas med att komma tillbaka.


Min lilla nyfödda unge. Ser ut som en negeralv :)
Joelito nykläckt.ser ut som en tjock alv <3

Kommentarer
Melanie

hihi viken söt liiten ungeee



Haha aa vet men de är ju lite kul att han/hon inte fattar

2011-10-02 @ 14:13:23
URL: http://meelanies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!