Välkomna

2011-11-10 @ 20:04:49
Oh herreeeeejääklar vad många det var som har tittat in här sen jag öppnade upp bloggen igen. Kul! :)
Jag går som på moln (även om jag lider av yrsel och utmattning) för att vi fick lägenheten och att klaffar som det ska. Nu ska vi dock bara se om hur vi ska göra då vi ska vara ute här den 1a feb. Och inflyttningen på nya lägenheten var då men hon som bodde där innan ville helst att man ska flytta in den 1a januari. Men vi får se hur det blir, har ingen lust att betala dubbelhyra faktiskt. Nu ska jag kolla på Dr Phil och somna för jag är så trött. Är stolt över mig själv som vägrade köpa godis och bara kör på frukt istället :) Ska få en massade av mannen också eftersom jag har strålningar i nacken typ. Får ju så ibland efter bilolyckan. Kul att se att ni är tillbaka iallafall♥ Ska försöka hitta de där jäävla minneskortet så jag kan ta lite bilder med. Puss sålänge♥



Kommentarer
Melanie

Saknar dig ocksåå <3<3

2011-11-12 @ 16:52:43
URL: http://meelanies.blogg.se/
Paulina

Åh du är tillbaka :) Puss <3

2011-11-14 @ 00:38:34
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Sandra

Hej!

Hur mycket ligger hyran på, på den lägenhet som ni har nu? Och är det en 3:a?



2011-11-14 @ 15:14:52
URL: http://saandraab.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!