SATC

2011-11-14 @ 23:12:10
Sitter och kollar på SATC och har slängt i mig 2 clementiner med, sååå gott! Hallå. När är det man tar upp julgranen? Vill ta upp den nuuu :) Har ju massa julklappisar som väntar. Alltså det är galet vad jag längtar till flytten, har tom gjort en nedräkning på våran White Board haha :P 79 dagar kvar♥ Ska måla och fixa och dona. Ska ha en fondtaoet i joelitos rum. 3 Vita målade väggar och en tapet. Vet ni någon bra sida för fina tapeter? Eller var man kan köpa fina? Inget från Rusta, men inte heller superdyrt?

Funderar på att ha en WIC, haha! Nejvars. Men jag har så mycket inredningssaker för mig som jag vill fixa med. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!