Modell för en dag

2011-11-07 @ 21:31:57
Min syster frågade mig om vi skulle ta lite bilder tillsammans, hon och jag. Önskar att jag skulle kunna skrika av glädje och säga "jaa" direkt :) Men känner mig inte fin, min självkänsla är i botten och jag granskar mig och alla mina brister 100 gånger per dag. Nästan så jag skäms att gå ut ibland. Men jag känner mig så jävla otränad sen min graviditet. träna? Jovars. Tid? Noll. Men får väl sluta intala mig om hur ful jag är och stå där och småskämmas lite. Vem vare som sa att mullig är gullig? får väl intala mig själv det ett tag. :)

Sist jag fotograferades:

Kommentarer
Kitty

Galet va snygg (:

2011-11-18 @ 13:15:46
URL: http://www.kittonia.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!