♥ Family ♥

2011-11-22 @ 22:56:28
Halla! Tänkte först bara tacka för en mysig kväll igår med familjen när vi firade brorsan♥ Vi åt på en china restaurang och jag åt 4 små rätter. Dock åt jag typ bara två friterade räkor och sen bara ris. Haha! Älskar deras ris :) Anledningen till varför jag tog 4 små rätter (härmade Sis Katty) var för att då ingick Friterad Banan med glass, haha! :) Glömde ju självklart kameran igår.. Så fick inga bilder. Joelito håller på och vaknar var 20e sekund nu för han har mardrömmar, stackarn.. Det spökar ju i hans rum, men jag blir ju inte trodd så ska sluta tjata om det. Just ja! De besiktade lägenheten idag också. Gick jättebra :) Nu börjar SATC. Får icke missas ;)

Inför förberedelsen av min brors middag, hade dock inte på mig detta :P
Glad som fan trots min sjuka förkylning jag dragit på mig.



Kommentarer
Vanesa

SV: Jag tycker du ska kika på Kicks och eleven.se Dem har finaste paletterna tycker jag. Estee Laudeer har alltid fina och prisvärda paket nu till jul :)

2011-11-23 @ 16:24:32
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Wictoria Planting

Du är så fin så ! hoppas du kryar på dig gumman. puss

2011-11-23 @ 18:34:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!