Ni kan inte förstå min lycka.

2011-05-23 @ 00:18:38
Jag är så lycklig. För några år sedan förlorade jag min bästa vän i en hemsk olycka. Jag är fortfarande förkrossad och sörjer honom varje dag. Jag pratar med honom och jag tycker att han ger mig tecken hela tiden. Jag har drömt om honom (Men dock bara läskiga drömmar) och jag har smsat honom. Ja, jag har inte kommit över hans död. Samma helg som han försvann så pratade jag med honom i telefon, jag frågade om jag kunde komma förbi men han sa att han var trött och skulle sova. På något konstigt sätt kände jag på mig att det var sista gången vi skulle ses, jag vet inte varför, men den känslan tog över min kropp och jag sa "snälla, jag jag inte bara få komma en sista gång?" Han tvekade (för det var folk där och han visste att jag skulle slänga ut dem för jag tyckte inte folket var något bra att umgås med, vem vill se sin vän bli utnyttjad!? Jag var den enda som sa ifrån) och sa sen att; nej, vi kan ses en annan dag. Det blev inte en annan dag, vi sågs aldrig igen och jag fick aldrig ta farväl. Jag kände att jag inte fått något avslut, jag fick inte säga hejdå - allt gick så fort. En sak som hände i Lördags är att när jag åker förbi Krokeks kyrka där han begravdes så kom Kelly Clarkson på radion, precis efter vi åkt förbi kyrkan. Jag kopplade inte först. Men sen förstod jag att han ville säga hej. Varje gång jag var hos Niklas så satt jag och lyssnade på Kelly och ni kanske tycker jag är knäpp men jag måste få tro att han säger hej ibland, jag måste få tro att han ser mig när jag är lycklig, när det händer saker som jag skulle vilja att han var med på. Jag måste få tro att han lyssnar på mig när jag gråter hans namn. Jag måste det. Efter att han dog så trodde jag aldrig att jag skulle få se han igen, få höra hans röst.. Men jag hade fel. Jag hittade en minnesvideo till honom idag (inte den jag gjort, utan en annan) Jag är så rörd. Jag såg honom, jag hörde hans röst. Det var en film på honom! EN riktig film! Förstår ni hur lycklig och glad jag är!? Det känns nästan som han är i livet och allt bara har varit en hemsk mardröm, som jag alltid sagt att det varit och det känns som jag vaknat upp ur den, ae, min lycka är TOTAL.

Här är videon jag hittade.
Och här är minnesvideon som jag gjort.


Kommentarer
Paulina

Det är klart att du ska få tänka så gumman! <3 Jag tror någonstans också på att dom vi känner som dött finns för oss och hälsar till oss ibland. Jag brukar själv känna av det, fast ja från min pappa...Det är mycket som har hänt i mitt liv och jag tror att han har funnits där när jag har varit så illa däran, så att han på något vis hjälpt mig..



Förstår precis vad du menar och jag vet att dom finns någonstans däruppe för oss, skyddar oss, hjälper oss och självklart finns med oss för varje steg vi tar. Din video till din vän är otroligt fin! Tårarna rann ner för mina kinder när jag kollade på den. Så otroligt fint gjort av dig.



Puss och kram till dig gumman! <3

2011-05-23 @ 15:45:26
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Paulina

Klart du får gumman. Skickar användarnamn + lösen till dig på fb ;)

Jag har gjort en till blogg som är lösenskyddad. Så när jag skriver i den lösenskyddade bloggen så länkar jag till de inlägget från min vanliga blogg (paulinakasten.blogg.se).. Så då klickar man bara på bilden som är i inlägget som alltid heter "lösenordsskyddat inlägg" så kommer man till den andra bloggen och får då självklart uppge användarnamn + lösen.. Förstog du hur jag menade nu? Kanske blev en krånlig förklaring... Hehe ;)



Puss och kram

2011-05-23 @ 20:18:43
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!