Grattis på 1års dagen ♥

2011-05-19 @ 18:43:44
Hej halooo. Idag är jag glad :) Idag fick jag sova ut för Victor tog Joel imorse. Men när man sover för länge så blir huvudet tungt som fan. Bara jag som får så? Skulle ha träffat Tina idag, men hon var tvungen och hoppa in och jobba och då hör Jonna av sig och bjuder på kalas och vem älskar inte tårta? Tilda. Haha!
Victor är på middag med jobbet och han tog med sig Joel! Jag kände att jag höll på att bryta ihop och jag var så slutkörd så idag skulle vara en "bara emily" dag. Men jag får lite ensamtid nu och det gillar jag. Ska inte röra mig härifrån. Bara sitta framför datorn och tv;n och njutaaa. Städningen får jag ta imorn..

Kommentarer
maggan

Hahahhaa ;D Sa ju de att hon inte tyckte om de så mkt :P



:D

2011-05-19 @ 19:30:48
URL: http://magganstankar.blogg.se/
linda me melle

så söööööööööööööööt!

2011-05-20 @ 09:51:17
Paulina

Skönt med lite egentid gumman. Man behöver det ibland, det är viktigt. Hoppas att du hade en bra kväll. Puss

2011-05-20 @ 10:36:42
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!