I'm alive, Just been buzy!

2011-03-08 @ 13:21:42

Kalaset är avklarat och det blev bra i slutändan. Pjuh. Men bloggar mer om det sen.
Igår var vi hos barnmorskan för att ev byta preventivmedel, men jag kom fram till att ppiller är bäst för just mig.
Allt blev inte riktigt som jag tänkt där borta och jag fick en sån ångestattack att jag började gråta och helt plötsligt så uppskattade jag allt jag hade 10000 gånger om, helt plötsligt såg jag allt ur ett annat perspektiv och funderade och blev helt lost i mina tankar. Victor & Joel var utanför och jag satt själv i rummet medans hon skulle leta efter doktorn, men hon hade gått hem. Så har ringt dit idag och de ska ringa upp mig snart. Jag går och tänker på det hela tiden och jag är jätte ledsen just nu. Jag försöker att inte bygga upp massa skräckscenarion, men det är klart man gör det när allt inte är som det ska. Men får hålla tummarna och hoppas på det bästa.. Det är nog ingen fara.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!