I Aint no shopaholic.

2011-03-10 @ 22:06:37

Gick en shoppingrunda på Maxi med Victor, Joel & Svärfar och jag trodde helt ärligt inte jag skulle hitta så mycket som jag gjorde! Fick köpa lite saker som Victor & Svärfar betalade! Kände mig superdum som gick där och valde.. Men jag tog inte det dyraste bara för att! Jag lovar!

Kilklackskor från Scorett

Skitfina skor från Din Sko.
"Converse" skor från Skopunkten.. Hör och häpna :O Mina fötter har vuxit en storlek! Jag provade ett par skor och så tänkte jag " ääääääh, det är bara dessa som är små i strl" Men tji fick jag! 37or som gäller hädanefter..
Ögonskugga från MIST som heter Madagaskar

Och denna heter Jamaica. Gryyymt snygga! Skiftande färg på båda två!
Gräddvit Spetsklänning från MQ!

Haft det underbart både igår och idag!
Tack för alla gratulationer
, aldrig känt mig så  speciell.


Kommentarer
Becca

sv: åh tack ska du ha! Blir så himla glad :)

älskar klänningen från MQ, nästan så jag måste köpa en själv nu ;) och de svarta skorna!

2011-03-13 @ 21:43:05
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!