Bus & lek med Mini.

2011-03-04 @ 23:41:02
Idag kom Jonna & Damian förbi och Joel blev kär direkt.
Springa och hoppa runt var roligt tyckte de :) Har nog aldrig sett Joels leksaker användas så flitigt som idag!
Det värmer i ens mamma hjärta när man ser ens barn ha så roligt och jag tog mig en seriös funderare på att skaffa en till men hindrade mig själv där innan tanken ens var färdigtänkt. Men nån gång i framtiden så, Baby O♥  Iallafall så har han aldrig varit såhär glad och "lekig" med barn innan! Inte ens på öppna förskolan, men iofs där är det bara bebisar och de kan man väl inte leka så mycket med..







Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Jag måste ju säga att täta syskon har otroligt roligt =)

jag märker det på kevin och pixie, Pixie blir jätte ledsen när inte kevin är hemma och leker med henne. dom kan underhålla varandra liksom när det inte är så långt emellan, känns underbart !



vad är det som gör att du tvekar?



jaa , hur prioriterar dom egentligen? nu vet jag det till nästa gång, är hon inte frisk får hon ingen spruta där med basta! helt sjukt :/



jag förstår dig precis, oftast handlar sånt där om avundsjuka! bara stå ifrån, jag har nu brytit all kontakt med pappas sida för dom är verkligen helt wierdo i huvudet.



kramar.

2011-03-05 @ 06:34:11
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!