24 Mars

2011-03-24 @ 15:35:12
Allt är fortfarande ett enda virrvarr i min hjärna och i min vardag just nu.
Joel började dagis för 3 veckor sedan och han har aldrig gått en hel vecka för att han blivit sjuk. Hur ska de bli om man jobbar sen? Måste man vabba varenda vecka eller? Skitjobbig är det ju! Igår kom min lillebror och hämtade lillen, kul för dem båda att umgås lite själva också♥ Så jag fick lite egentid här hemma och städade överallt och fick lite tid att umgås med min fina Tina :) Skönt o umgås bara vi faktiskt! Vic drog iväg och tränade så vi var helt ensamma..  Var iallafall på AF igår och skrev in mig och tjejen där var ju inte så värst trevlig. När jag klev in sa hon "Du har ju inte skrivit in dig!?"
Jag: Jo, jag gjorde det nu innan.
Hon: Amen vad faaaan! *suck* aa vi får göra om det..

Eeeh.. Ok? Hej trevlig? Ringde till Tinas mammas jobb och frågade om de behövde vikarier också. Kanske inte går så bra, men jag har iallafall försökt. Sen har jag kontaktat Riksbyggen också om de behöver sommarjobbare, men självklart behövdes det i andra städer än Norrköping..

Har ringt gymnasiet idag också och tänkte be dem skicka mina betyg eftersom jag måste ha dem på AF och de sa att mina betyg som jag studerat efter jag gick på Västerviksgymnasium INTE kommer att stå på samma betygsdokument, men Sensus (där jag pluggade när jag var gravid) sa att de skulle hamna där och de kan inte skriva ut mina betyg.. OOOOOOOH! Alla säger olika och allt är bara knas.. Hoppas det reder ut sig snart!

Är hemma idag men lillfisen som har 41 graders feber, min lilla plutt. Undrar om det inte är en tand på G?

Våran söta lilla pojke som ligger i soffan och vilar, han har varit jättetrött hela dagen och har inte orkat leka eller nånting..

Kommentarer
Lina

Awwww!!

2011-03-24 @ 16:41:15
URL: http://thelizy.blogg.se/
janelle

va fin du är ! och din son är supergullig =D

2011-03-24 @ 17:38:23
URL: http://janellanderson.blogg.se/
dianaadamova

GuD vilken söt & gullig bebis ^^

ha en bra dag!:)

2011-03-24 @ 18:00:27
URL: http://dianaadamova.blogg.se/
Emma Roodla - Fotograf

ahh okej :D!!

2011-03-24 @ 18:02:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/
linda me melle

stackars lila joel vet hur de e melle va sjuk mkt i början av dagis också de e så mkt bakterier o så som barnen måste bygga försvar emot å då k an de bli så där =/ eller också en tand på g eller fler.

jobbigt de där me ams. ja tänker börja plugga i höst, de ger inget att va inskriven där :s man får knappt några pengar o knappt hjälp heller bara fjant möten som inte ger ett skvatt..så ja ger mig ja brjar plugga igen då blr man kanse lite klokare om inte annat mer pengar o lite mer socialt om dagarna, ja blir tokig att va hemma själv när kompisar jobbar eller pluggar o tobbe som jobbar skift ser ja inte mkt av ibland så de e segt...



hoppas du får ett sommarjobb :)

2011-03-24 @ 18:12:37
linda me melle

glömde ju så klart skriva VILKEN SÖTNOS =d O VI MÅSTE JU SES nån dag juuh :)

2011-03-24 @ 18:13:33
Emily

LINDA:

Men asså håller de på så länge? Ja menar att de är sjuka? Ganska jobbigt att inte kunna skicka han till dagis när han väl börjat där.. Eller blir de bättre efter ett tag? Jag ska med Plugga i Höst! ASKUL! ska de bli faktiskt.. har du pratat med nån syo? Ska du på Komvux?!

2011-03-24 @ 18:20:27
URL: http://agressia.blogg.se/
emeliiens

så himla söt ! :) hoppas han blir frisk snart :)

2011-03-24 @ 19:40:09
URL: http://emeliiens.blogg.se/
carro

Nej men gud då ska hon inte jobba där om hon är otrevlig.Stackan hoppas att han blir frisk snart så han kan få gå på dagis och leka med sina nya vänner och att du får lite ledigt för det behöver ni båda 2.Håller tummarna på att du får jobb snart.Sök praktikplats annars så får du mer enfarenhet och lättare för dig att få ett jobb då.Visst kanske inte så kul att jobba gratis men i bland får man göra det för som första altenativ för att senare gå över till riktigt jobb.Älskar er <3

2011-03-24 @ 21:11:53
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Elin

Åby Grill/kiosk kommer behöva åtminstånde en person i sommar som ska stå bla. i glasskiosk. Jag vet det eftersom jag först fick jobbet, men tackade nej då jag fick ett annat istället. Jag är ganska säker på att du kan få jobbet bara om du ringer dit å säger att du har blivit tipsad av Elin! /En trogen läsare ;)

2011-03-25 @ 08:07:04
Emma rolandsson

AAAW va söt bebis :)

2011-03-25 @ 12:13:20
URL: http://emmarolandsson.blogg.se/
Emily

Tack SNälla Elin för tipset, ska kolla upp det! Söt du är! kram

2011-03-26 @ 11:55:59
URL: http://agressia.blogg.se/
linda me melle

de kan komma o gå men de går över. de e ju olika för olika barn också. vissa blir inte ens sjuka alls.min melvin har dåligt emunförsvar som jag så han e lite extra känslig, får lätt feber tex.

ja komvux tänkte ja :D psykologi a historia a religon b och kanske svb eller samhäll b.. får se =) ja kan läsa va ja vill dee de som e skönt :DDu då?

2011-03-28 @ 10:17:19
linda me melle

jag började i april förra året skulle pröva att plugga ifatt de andra men de sket sig så ja hoppade av de va omöjligt att hinna ikapp. så ja tänker ta tag i det nu i höst. måste kolla me schema så de passar me dagis osv. vissa kurser e ju på kvällarna 18-21 å de går inte vissa dar om tobbe pluggar så får se va de blir för kurser, de ligger ju lite olika. programmet ska komma upp nästa fredag den 8e så man kan kolla på hemsidan :)



tänkte historia a relgion b psykologi a och kansek sv b eller samhäll b får se som sagt. för mig e de bara välja o vraka för ja har inget ja "måste" plugga ifatt eller hur man säger. ja har alla betyg från gymnasiet förutom IV valen därför ja har 400poäng mindre än andra. ja fick ju melle i slutet av åk 3 så ja tog bort iv val o gick i skolan resten :) tuft men de gick!



du då va ska du läsa?

2011-03-28 @ 10:21:36
linda me melle

tobbe jobbar*

2011-03-28 @ 10:22:00
Emily

Jag vill läsa till Behandlingsassistent, men jag måste kolla om det är ämnen från Gymnasiet ag måste plugga upp först, eller om jag ska börja läsa till Bh Direkt,, ska boka in ett samtal så ag får en rätsida på det. Men kan inte typ Morfar eller Marianne ha Melle om det skulle skita sig nångång o tobbe jobba??

2011-03-28 @ 10:51:45
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!