Skåne Mañana

2011-06-29 @ 22:40:48
Sabina, du är smart du och jag har kommit fram till att inte lägga ner bloggen, bloggar när jag känner för det, och slinker in med en bild när jag har bloggtorka ;) ♥ Dessa dagar har varit grymt oslagbara iallafall, återförenade med mina syskon på pappas sida efter 10 år, Danny säger 8 men jag slutade åka till pappa när jag var 12 och efter det har vi kanske träffats (nu efter dessa dagar) 10 ggr. Och jag uppskattade denna tiden så mycket, lillasyster kom hit från Värnamo och vi har haft roligt tillsammans. Det gör mig helt varm inombords. Jag valde att föreviga dessa dagar så jag tog kontakt med Emma Roodla, världens bästa och skönaste fotograf, ser fram emot att se alla bilder. Denna bild är tagen från hennes blogg och ni kan där kontakta med henne om ni önskar att bli fotade.

Imorgon ska iallafall syster åka hem :( Vi skjutsar henne på vägen ner till skåne, semester here we kommer o sånt!


Kommentarer
Julia

Hej!!

Förlåt för att jag är seg på att svara på kommentarer. Har haft så mycket för mig på sistone att jag knappt hinner med bloggen. Jag försöker bli frisk även om hostan hänger i :( Dock ligger jag ju inte heller hemma och kryar på mig...så får väl skylla mig själv!

Hur är livet med dig? Hoppas allt är bra, tänker på dig! :)

2011-06-29 @ 23:17:37
URL: http://www.juliape.se
joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa

att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-29 @ 23:27:06
URL: http://domkallarmighannes.com
Bitte Kråkbo

hej har en tävling på min blogg där du kan vinna fina smycken. Delta gärna=)



http://www.lovemercury.se/?p=3519

2011-06-30 @ 11:33:26
URL: http://www.lovemercury.se/?p=3519
Towe

Vad vacker du är Emily, dina syskon också men ditt leende är magiskt på bilden :) angående din kommentar nu då: de handlar om bilen, han har fått massa krav om att lämna in den eftersom han ej betalat, så den tillhör kronofogden! Men lämnar han den inte idag eller imorrn så blir jag stämd eftersom jag står som borgenär, sen får jag betala skulden på 50000 och detta ska göras på 5 dagar! Jag har så mycket hat mot den där jävla människan! Och så ska han inte ha barnen mer eftersom han är vräkt och inte har nån el, men han brydde sig knappt inte ens hört av sig! Får jag bestämma så ska han aldrig mer få ha sina barn, ärligt taöat så mår dom nog bättre utan honom! Så om du nångång ska utöva vodoo så gör det mot honom!! ;)

2011-06-30 @ 11:50:04
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Emma Roodla - Fotograf

Så fina så. Åhhh tack för de fina orden :D!!!

2011-06-30 @ 14:57:56
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Sabina

Gullunge, ser du hur vacker du äääääär?!

Shit vad du är vacker. Shit. Jag tappar ord, hahaha. Blir helt stum här framför datorn.



BRA att du inte slutat blogga!! Du gör det så bra. Och man behöver inte alltid blogga bra, man kan blogga keff också om man känner för det.



Jag har bloggkrig i min blogg som alltid.

Hahaha. Jag har så många haterz så jag blir tokig!!

Att folk inte fattar att jag gör mig själv till too much sometimes med flit! Alltid ska någon klaga.

Blä på dom. Och elaka kommentarer hit och dit.

Vad som är bra med dom elaka commentsen är att de bra överväger A LOT. <3



Och du, jag vet inte om jag skrev det men - DU ÄR VACKER!!!



Löv ja guurL. <3



Puss och kram // Baby Boo

2011-07-10 @ 22:51:05
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!