JAAAAA!

2011-06-03 @ 22:00:19
Äntligen äntligen äntligen! Jag har inte kunnat komma in på blogg.se i över en veckas tid och jag har blivit galen, tro mig! Haha, men nu installerade min älskling Mozilla så nu bloggar jag ä n t l i g e n! Har behövt skriva av mig så mycket så får dela ut det i småportioner nu. Men nu får det bli ett snabbinlägg eftersom jag och baby ska se Scary Movie 4! Hoppas bara att jag inte blir lika rädd som sist. Kan verkligen inte se på skräck eller något som har med spöken och äckliga övernaturliga saker att göra. Wuhä.

Hittade den här på lookbook. Älskar stilen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!