7 Juni

2011-06-07 @ 13:04:35
Ont i halsen som fan. Känns som jag inte kan äta, men det måste jag ju.... Tycker inte om mat längre, dels för att jag nästan aldrig äter och dels för att det är för varmt. Vill skriva av mig om det här men jag vet inte hur situationen är jag själv. Jag har ingen ätstörning. Eller jo. Fast ändå inte. Jag spyr ju inte upp maten utan det är väl att jag aldrig har tid att äta så då är jag inte hungrig och då måste jag tvinga i mig maten sen. Kan  inte förklara för jag vet själv inte hur allt ligger till. Brainfreeze. Vill bara må bra.

Började ju gå till en psykolog för jag fick hjälp efter jag sagt att jag mår dåligt. Jag fick först ta massa prover (som jag inte fått svar på på 2 månader (!) och sen fick jag fylla i papper om hur jag mådde. Jag skrev att jag mådde skit dåligt, kände mig deppig, hade ingen matlust, hade olika tankar på att skada mig själv (Skulle dock aldrig göra det längre men tankarna finns) att jag sov dåligt osv. De skickade mig till en psykolog direkt och jag fick "prata av mig" i ca 20 minuter, fick en tid tillbaka två veckor efter och när jag då kommer för andra gången (notera att jag betakat 150:- båda gångern= 300:-) så säger psykologen till mig: Vet du en sak emily. Jag tycker vi är klara här.

SÅ det var min hjälp. Snälla va? Och ännu en gång känner jag att de skiter i mig..

Kommentarer
linda me melle

vad jobbigt emily<3 skickar en kram till dig. vilken jävla psykolog! du har ingen annan att gå till? sjukt !

2011-06-07 @ 14:29:23
Paulina

Men herregud vad sjukt!! Så kan dom ju fan inte göra.. Dom är ju till för att hjälpa..



Hehe förstår det ;) Ska bli skitskönt med poolen :) Men vi har inte sattit upp den ännu, men vi ska göra det nu i veckan :) Eller ja fortsätter vädret så här så vet jag fan inte.. Just nu ösregnar det :( Inge kul!

Styrkekramar till dig gumman! <3

2011-06-07 @ 20:12:17
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!