Hey you, wanna buy sum?

2011-07-14 @ 14:18:38
Hey hey hey! Går omkring och plockar lite. Kommer en köpare hit sen som ska kolla på mina kläder som jag säljer på facebook. Alla i Norrköping kan gå med HÄR (vissa är från Linkan med) Hoppas hon kan ha dem, har massa kartonger i källaren med kläder som är alldeles för små/stora. Vad ska jag göra med pengarna? Jo, jag ska köpa en cykel + cykelstol så lilla Joelito kan åka bakom, kommer han nog tycka är spännande! ;) och ett megaJättebauta lås så ingen kan sno den som de gjorde med min förra lover :(



Kommentarer
Sabina

Gud så snygga jeans!

Brukar du ha bloppis eller säljer du bara till dom i Norrköping/Linköping?



Puss och kram

2011-07-14 @ 17:31:59
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Sabina

En bloppis fungerar precis som på tradera.

Jag har funderat länge på att rensa min garderob och ha bloppis, jag vet att det finns massor av mitt "skräp" som andra tycker är guld.



Du gör bara som du gjort här ovanför, lägger ut bilder på kläderna du vill sälja, skriver pris och lite information om klädesplagget. (Var du köpt det, vilket märke, hur gammalt/nytt det är, om det är använt många gånger, om det är oanvänt osv.)



Sen budar alla bloggläsare! Om du lägger ut ett par byxor t.ex som du vill sälja för 200 :- så kanske det är 5 stycken som vill ha byxorna för 200:- , men det är några andra som JÄTTEGÄRNA vill ha dom, då kan dom buda över och lägga kanske 20 kr extra, osv.



I slutet så bestämmer du själv vem som ska få dom, och kanske det är någon som budar av istället och inte alls vill ha dom för det priset som det kommit upp till.



Sen lämnar bloggläsaren ett mail till dig, där han/hon skriver sin adress.



Sen lägger du byxorna i en plastpåse (transparent färg, det är billigast och ser bäst ut, man kanske inte vill ha ett par jeans i en willys-kasse, haha!)



Sen tar du en lapp, skriver adress, tejpar på lappen på påsen och sätter frimärken, sen lämnar du in den på närmaste posten eller affär där dom skickar vidare paket. Eftersom det blir ett paket och inte ett brev!



Sen får mottagaren en avi hem i brevlådan där det står att denne har ett paket att hämta ut på sitt postkontor i sin stad. Detta sköter posten och inte du, det enda ansvar du har är att det är rätt vara i rätt påse med rätt adress och mottagare.



KLART!



Jag älskar dig!



Puss <3

2011-07-14 @ 19:41:07
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Sabina

Och jag tog bort kommentarsfunktionen i 2 dagar för jag behövde skaka av mig elaka kommentarer från anonyma! :) Jag gör så ibland när det blir för intensivt. Sen tar jag tillbaka funktionen när dom tröttnat på att försöka. :) No worries baby!

Du kan alltid komma tillbaka och kommentera, det är bara ibland som det försvinner, och då vet du varför! :) <3



2011-07-14 @ 19:43:44
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-07-14 @ 20:05:47
URL: http://anneliih.blogg.se/
borisjelic

Hejj :D Har en dagens fråga på bloggen och det skulle vara jättekul om du kunde svara på den :D!

2011-07-14 @ 20:19:42
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Alexandra

Tack så mycket! :)

2011-07-14 @ 22:36:39
URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!