Did I say that I love you, Hijo mio?

2011-07-15 @ 09:00:18
Joel sebastian Figueroa Törner

Jag älskar när du kommer springandes in till köket när jag ropar "frukooost" och klättrar upp på din stol och sätter dig samtidigt som du säger "äta".

Jag älskar ditt minspel du får när du blir smutsig om fingrarna och hur du sträcker ut händerna och nästan gråter. (Se bild)


Jag älskar när du helt utan förvarning springer fram till mig och ger mig pussar.

Jag älskar att du är så givmild och alltid ska dela med dig av det du har till andra.

Jag älskar att när du ätit klart och säger " kack, kack" (Tack)

Jag älskar när du är törstig och säger "agua agua agua agua agua agua agua agua agua" på en sekund.  (Betyder vatten på spanska)

Jag älskar när du sitter och pusslar med ditt pussel med dina putande och anträngande läppar och lägger alla bitarna på plats och man ser hur ditt ansikte lyser upp av stolthet.

Jag älskar när du räcker upp armarna och viskar "kom"

Jag älskar när du sätter på dig dina egna skor och vill säga "jag vill ut igen, mamma"

Jag älskar när du sitter och ritar och bara envisas med att skriva med höger hand, när du faktiskt vet att det går bättre med vänster.

Jag älskar dina stora bruna ögon och ditt solblekta mörkblonda hår.

Jag älskar när du säger "ä däää?" (vad är det) och pekar på allt i rummet innan du bestämmer dig för var du ska peka.





Kommentarer
Sabina

Det är vid såna här inlägg jag blir glad att du inte slutat blogga. Vad fint skrivet, jag blir alldeles tårögd. :')



Puss

2011-07-15 @ 14:54:43
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
linda me melle

naw så sött :) melle e lika dan, hatar smuts på händerna så man får ju torka bort ett par grr haha

2011-07-15 @ 16:05:28
Paulina

Åh vad fint skrivet gumman! :) Det måste vara härligt att ha en liten, jag längtar själv massor efter en :) Puss

2011-07-16 @ 11:18:11
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Sabina

Johan tänkte på en GRÖN SKIFTNYCKEL ????

Vad fan är det för knastroll jag bor tillsammans med? Hahaha. ALLA jag känner tänkte på en röd hammare. Men inte Johan. Han tänkte på en grön skiftnyckel istället... Wtf. Hahahahaha!



2011-07-16 @ 18:26:07
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!


Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!