WTF!?

2011-01-04 @ 13:12:01



Hahah, asså. Idag har jag hittat brödsmulor i olika skåp! Joel går och delar på sitt bröd och lägger det lite överallt, lilla skitungen. Idag ska jag till BVC, har inte varit där med Joel sen November och då vägde han bara 8 Kg! Han är ju väldigt smal av sig men saken är den att ibland äter han jättebra, men ibland vill han knappt ha nånting och nu på senaste tiden har han varit sjuk och jag hoppas det inte visar sig så mycket på vågen. Jag hoppas verkligen han iallafall väger 10 kg nu.


Kommentarer
Sabina

Hej gumman! Jag och Johan träffades den 3/6-2008 och flyttade ihop den 4/6-2008 (nästa dag!!) sen förlovade vi oss oss den 8 Augusti 2009 under min graviditet, och Nicole och Natatcha kom till världen den 25/11-2009. Detta året planerar jag och johan giftermål, han friade till mig igen samma dag som han kom ut från fängelset, han sa att man inser inte vad man har förrän man har förlorat det. Jag blev så rörd så jag grät och sa JA JA JA flera gånger.

Det är en liten hemlis än så länge, jag har inte berättat för min familj än för de skulle tycka att det är ett för stort steg när jag är så ung, men jag och Johan vill verkligen visa allihopa att vi hör ihop! :)



Hur mår du och familjen? Vad duktig Joel är på att gå! Nicole och Natacha har börjat trampa sina första steg för en månad sen. Och nu så har vi fått veta att Natacha skelar på ena ögat, så hon kommer få ha lapp för ögat i några år och sen förmodligen glasögon. Lill-stumpan! Men vi får se vad de säger hos ögonläkaren om hon skelar mycket eller om det kommer gå över. Bara hon inte har ont av det eller något, jag tänkte liksom om jag hade haft sådär, om det gör ont eller något.. :( Jag vet ju inte.



Hoppas du och familjen mår bäst och hoppas lillkillen går upp i vikt som han ska! :)



Puss och kram // Baby Boo

2011-01-04 @ 15:17:49
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Lina

Åh, tack! :) Pilligt som tusan, men det är roligt nu när man ser slutresultatet.



Vad mysigt med giftemål och allt. Jag tycker man ska följa sina känslor, känns det rätt så har ju inte åldern någon betydelse!



kram!

2011-01-04 @ 18:19:24
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Lina

Oj glömde skriva; ang sabinas inlägg :p

2011-01-04 @ 18:19:55
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

Hihi sötnöten, vad tuff han är i sina jeans :)

Det är så olika - Leon äter nästan ingenting alls och din lilla kille äter en massa men är säkert smalare än Leon :)



och tack för kommentaren på bloggen, alltid kul att få lite beröm hihi. Jag började med att mejla lite olika företag som jag såg hade tävlingar med andra bloggar och då skrev jag hur många läsare jag hade, vad jag bloggade om och vad för typ av läsare jag hade (mammor, intresserade av barnkläder osv) och så frågade jag helt enkelt om de kunde tänka sig sponsra till en tävling. Nu får jag ibland mejl från företag som vill ha en tävling på min blogg men oftast så är det jag som frågar så det är bara att sätta igång och mejla en massa :)

2011-01-04 @ 23:00:06
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Hampus mamma

så söt han är!

sv: haha, ja, du lär nog nästan göra det för att bli av med dom ;) fast å andra sidan så försöker dom nog få komma in i alla fall ;D

2011-01-05 @ 02:53:22
URL: http://sandraaes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!