varför ska jag trotsa mig själv för?

2011-01-26 @ 22:47:30

Emily du är trött gå och lägg diiiiiiiiiig din envisa människa!


Ser det här ut som en soptipp där ni kan skriva om era tävlingar?
Jag vill inte ha reklam på min blogg. Är det så svårt att respektera?
Jag lovar att nästa person som lämnar reklam på min blogg,
ska få se på dubbelt upp ;) Jag ska skriva mitt bloggnamn
i varenda inlägg de skriver under dagen, ja.
Det kan komma att se ut såhär :

Agressia.blogg.se <--  BäZt
Agressia.blogg.se <--  GrYm
Agressia.blogg.se <--- TyNgAsTe
Agressia.blogg.se <--- LoOk In tU My bLUG.
Agressia.blogg.se <--- sHuLuLUu
Agressia.blogg.se <-- tÅtALy AsUm


Kommentarer
laurie

hehe ok tack va gullig du är ! :)

2011-01-27 @ 00:13:25
URL: http://lauries.blogg.se/
Lina

Jag kör så länge jag pallar tänkte jag :p Kommer sedan att byta ut en dryck mot ett mål mat. Men då ett nyttigt sådant, såklart :)



Det får bära eller brista!



ha en skön dag!

2011-01-27 @ 07:58:15
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Mikaela

Jag hittade den på bloggdesign.nu :)



Ja antog att man gjorde så, men ska jag kryssa i det inlägget jag vill flytta eller hur gör man?

2011-01-27 @ 12:22:46
mysan

sv tror dej! skulle också bli as rädd. Jag blev rädd när min lampa gick sönder liksom!



Du är sååå jäkla grym! I do the same thing!

Din blogg sopptipp ? nej skulle inte tro de men dem som gör reklam för sin deras är sopptipp! :P

2011-01-27 @ 12:27:17
URL: http://kardemummabulle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!