Vad heter dom här?

2011-01-26 @ 15:53:13
Alltså.. Ni anar inte i hur många år jag har försökt få tag på dom här och igår hittade jag dom äntligen för en gångs skull - TRODDE JAG! De ser exakt likadana ut, men det var inte dom här. Jag blir galen! Var kan man köpa såna här? Nån som vet? Vet att de sålt på willys förr? Dessa var jätte mjuka och smakade jordnötter :/ De andra jag vill ha är lite segare. Kan nån hjälpa mig? Så sugen på dom så jag dör snart.



Till anonym: Jag köpte Joels jacka och keps på H&M! :)


Kommentarer
carro

vet tyvärr inte vad dom heter,men tror att dom säljer dom i turkaffären nere i stan

2011-01-26 @ 19:37:01
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Anonym

Nougat, hade för mig att dom heter så, googlade upp det och tydligen gör dom det :)

2011-01-26 @ 22:53:48
emily

Tack så jättemycket, söt du är! :D Vet du var man kan köpa dom?

2011-01-26 @ 22:56:04
URL: http://agressia.blogg.se/
Louise J

Fransk nougat tror jag de heter

2011-01-27 @ 11:36:47
Anonym

Jag har bara sett dom i Orient(?) affärer, som den i stan och Hageby centrum. Men det gäller att hitta rätt för vissa kan vara jätte hårda, inte sådär mjuka och sega som dom ska vara.

2011-01-27 @ 12:16:30
emily

jag köpte dessa i en utländsk affär, men de var inte sådär sega som jag vill ah dem, de var asmjuka och var inte med samma nötter i! Dessa jag köpte var jordnötter i, jag vill ha mandel :) Kram

2011-01-27 @ 21:02:49
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!