Danny Pincheira Castillo ♥

2011-01-03 @ 21:44:25
Idag kom min lillebror förbi med sin lillasyster och han hade köpt en present med sig till Joel. Jag blev så glad :) Trots att Joel inte fattade hur man skulle köra den haha, han bara satt och guppade på den och trodde den skulle fram! Det är nu jag inser hur mycket tid jag har förlorat med honom, vi har inte växt upp ihop eftersom han bodde med sin mamma och jag med min. Det är nu jag inser, det är sjukt. Jag blir innerst inne så ledsen för jag har velat funnits där för honom (Men han har en annan syster som är en pärla till syster till honom och har ställt upp och hon är underbar!) Jag lsnakr bara jag haft mer tid tillsammans med honom, han är ju för sjutton min bror. Min lilla skitunge. Jag är glad att jag fått tillbaka kontakten nu och jag ska aldrig mer släppa taget. Jag har låtit han veta att jag alltid finns här och att jag älskar honom så otroligt mycket, jag är bara så ledsen att vi inte haft mer tid och mer minnen tillsammans. Men det ska vi skapa nu, min fina lillebror.♥



Kul att man känner sig så blek jämfört med sin bror, haha. Avis.


Joel fick en stor present av Morbror! Undrar vad det kan vara? :)

Joel & Morbror♥



En biiiiil! :D


"Jag vill pillaa"

Morbror pimpar bilen



Titta Morbror, jag sitter!



Tut tut


Bäsi glad :D

Joel och Dannys gulliga lillasyster Camila :)



Fotbolsshuliganen kunde inte låta bli att trixa med en boll ;)


Såklart ska jag se ut som ett Mongo, haha, men jag var så glad att äntligen ha min bror vid min sida.Jag tror ingen förstår hur mycket detta betyder för mig!




Kommentarer
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

haha vad sööt! en sådan måste jag skaffa till grabben min, han älskar dom där men fått så mycket annat.



haha nää dom är inte släkt, jag trodde min man hade varit på henne och han trodde jag hade varit på hennes snubbe haha . galet. ;)



kramar

2011-01-04 @ 12:03:32
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
melissa

hahaha exakt en sån fick marcell i julklapp... men han har dragit bort klistermärkena istället för att sitta pån hahahhaa

2011-01-04 @ 12:12:05
URL: http://xxmelissaxx.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!