America, baby!

2011-01-23 @ 20:59:56

SHIT i helvete vad Blogg.se har strulat sista tiden, helt sjukt! :thumbdown: Hade inte läst nån blogg på hela dagen igår och såg fram emot att få sätta mig ner i lugn och ro, men gick det att läsa? nej. Lite skrattretande faktiskt :D Har inte heller kunnat uppdatera, men trots det har jag fått en ny prenumerant! WELCOME TO MY WORLD :D
Idag har vi varit hos Vic's mamma och har pratat om lite olika destinations. Hon fyller 50 år och då ska vi åka på en utlandsresa! :D Ska bli riktigt kul. Självklart är det hon som bestämmer men hon ville kolla med oss lite också, det var gulligt! Vi pratade lite om Dubai, Spanien, Usa, Egypten, Grekland, Cap verde, Mauritzius... Skulle vi åka till Usa så var vi intresserade av att vara i New York några dagar, sen flyga ner till Miami, Florida där de har Sea World och Disney World i närheten! :D Ska bli spännande att se var vi bestämmer oss för att åka, ser fram emot detta sjukt mycket! :)

Satt och bläddrade i dessa och drömde mig bort :)
 

Min lilla plutt har lärt sig att gå i skorna nu!


Kommentarer
db

oo va fin blogg du har, själva innehållet alltså, din son är alldeles underbart söt, keep it up!!

2011-01-23 @ 21:56:13
URL: http://dblicious.blogg.se/
carro

å vad roligt:) Jimmies mamma fyller också 50år i år och vi har tänkt att överraska henne med en resa självklart kommer jag och jimmie att åka med henne i en vecka.Men vi har inte bestämt oss ännu vart vi ska åka.

2011-01-23 @ 22:14:54
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Jennie

Va kul att åka iväg! Vi ska göra samma sak, min sambos mamma fyller 60 i jul så då ska hon bjuda hela familjen till Gran Canaria. Så nu håller dom på o letar något fint ställe där.. Så ska vi till USA oxå nästa år eller i år, lasse har vänner där som vi ska hälsa på.. kram :D

2011-01-23 @ 22:55:17
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!