SÅÅÅ LYCKLIG!

2011-01-02 @ 20:34:56

Idag träffade jag min bror Danny , hans syster Katty och hennes kille! Jag har inte sett katty eller Danny på flera år, Speciellt Danny. Och ärligt.. Jag har inte träffat han sen pappa stack och jag vet inte hur många år sen det var (typ 5-6) och idag träffade jag dem och jag är så himla glad. Så lycklig så det inte går att beskriva! Älskar er!♥ En gång i tiden var vi alla en familj.. Minnen minnen

Katty och Joel busar lite i sängen

Joel tyckte det var roligt så han dreglade sönder som en liten apa. HAha, det gör han jämt när han tycker om nått!


Joel hittade en boll som han tuggade på! Tadaa, säger han!
Joel Och Morbror Dannys första möte!♥

Han tyckte om att vara i Dannys famn :) Det värmde att se..
Shululu här är jag.

Joel leker boll med morbror

Syrran Katty's kille stod och lagade mat! Duuuktigt! Ris och Kyckling! Blev asgott :)
Mys i sängen med morbror.




Joel ville inte sitta i mitt knä och började gråta, men blev helt lugn i Dannys famn. Haha :D

Somna i morbrors famn var mysigt!


Tack alla fina för idag, jag är så glad och mitt hjärta är så varmt nu! Äntligen har vi fått kontakt igen och jag ska aldrig aldrig släppa taget.


Kommentarer
carro

å vad glad jag blir för din skull:)



svar:ja pappa och helena sa att dom hade träffat dig och att dom tyckte att du var så mogen och bra mamma och att joel var hur söt som helst

2011-01-02 @ 20:49:23
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Hampus mamma

sv: Tack! jo, jag har fortsatt att läsa din blogg men har varit väldigt dålig på att kommentera, men nu så, nu ska jag bli en bra läsare ;) krams /Sandra, 16 år & mamma till Hampus

2011-01-02 @ 22:22:42
URL: http://sandraaes.blogg.se/
ewelina

Vad roligt att få träffa sina syskon efter så lång tid :) KRam

2011-01-03 @ 00:24:43
URL: http://ewelinagravid.blogg.se/
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Riktigt duktig på att stå trots att han är 10 månader va? :)

hihi du menar nog Pixie och Wilda om det är hon med toffsen på huvudet =)

sa jag med, dom är jätte lika så det är läskigt. =)

kramar

2011-01-03 @ 07:12:33
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!