Ny design

2011-01-15 @ 14:09:12

Håller på med en ny design då jag tröttnat på denna OTROLIGT mycket. Den som vill ha denna kan ju hojta till, så får ni den! :) Det är svårt men jag försöker lära mig och jag hoppas jag kommer kunna bli bra inom att designa bloggar så jag kan börja sälja lite, men det finns det inte tid för nu! :) Hoppas på att min blogg blir som jag vill men jag ska inte lägga ut den förrän den är HELT klar! Jag vill så gärna byta nu, men det får vänta lite!

Victor ligger i soffan och kollar på Pippi med Joel medans jag får fixa & trixa här!
Han har delat pass så han är hemma några timmar! ♥

Ser fram emot att få visa er designen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!