Newbies.

2011-01-01 @ 07:55:35


Jaha, då skriver man det första inlägget för i år! Vilken tur att det är 2011! När det var 2010 skrev jag -11 på allt jag skrev under, för jag hade på nått sätt fått för mig det. Men äntligen har de rättat till sig EHEHE! Så fort jag får tid över så ska jag fixa till min design, den ser så barnslig ut! :) Får se när det händer.

Hade ni det bra igår? Det hade vi. Vi åt oxfilé - SÅ GOTT! med potatisklyftor, baguette, sallad, bearnaisessås och vitlöksbröd! Allt bara smallt i munnen, eller vad det heter. Sen åt vi glass och kladdkak.. JÄÄÄVLAR VI GLÖMDE JU JORDGUBBARNA KOM JAG PÅ NU! OOH! Vid 22.oo la vi oss i sängen och jävlar vad det guppade till i sänghalmen. Nej, skoja. Vi låg och prata och vi var så trötta att båda total däckade. Hahah. Klockan 22.oo på Nyårsafton? Så är det väl när man är "nybliven" småbarnsförälder. Så inga raketer hörde jag, nopp. Victor gick upp då och såg raketerna, men jag låg så sköönt i min säng. Nyår är väldigt överskattat.


 Men gott nytt år på er.

Kommentarer
Millah

Oj hur kunde jag missa det, står ju med fin och stor text.. ber om ursäkt och hoppas du godtar den =)

Kramar och gott nytt år

2011-01-01 @ 12:52:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Hampus mamma

åh va gott det lät!

//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

2011-01-02 @ 15:18:44
URL: http://sandraaes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!