Lek & mys med morbror.

2011-01-17 @ 21:38:09

Idag när jag kom hem var jag helt slut! Förstår inte, haha! :D Vi gick till min mamma och lekte med min lillebror. Eller ja, Joel lekte med sin morbor. Det är kul att de är lika gamla och kan leka med varandra! Mamma bjöd på Gulaschsoppa sen sockerkaka och saft till efterrätt. Det satt fint i magen. :)
Joel älskade soppan, så den får jag göra här hemma nåndag..
Snart är jag klar med headern, eller nja, har kommit ca 25 %, men bättre än inget! Ska bli så skönt när den nya designen kommer upp! aaah, Can't wait!

Joel säger "sssssssss"

Joel leker med sin morbror♥

Sockerkakan var poppis iallafall, gud vad de ville ha tag i den, haha! Kändes som ett evigt kämpande

Joel med sin mormor♥

Eric bar på både Nico & Joel och lattjade loss ! :D


Njae, nu ska jag ta och sova. Är såå otroligt trött! Ronja (barndomsvän) kom och plingade på förut, det var roligt att hon kom ner och hälsade på :) Natti Natti, fina!


Kommentarer
Sara

Det syns ju att dom är släkt!

2011-01-17 @ 22:40:09
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/
stora syster

shit vad lik Nicolas börjar bli Robin.Jasaå så Joel vart inte ledsen denna gången när han fick se eric?

2011-01-18 @ 11:08:39
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!