Kall men glad!

2011-01-13 @ 14:34:11


Nu är jag hemma och har precis fotat mig med Emma  som fotograf (klicka på namnet för att kolla hennes blogg + bilder) Det gick Canon (höhö) förutom att jag frös ihjäl mot slutet, men fyfan vad roligt det var och jag måste säga till er.. TESTA!! Ta foto på er själva, eller kanske hela familjen eller bara du & din partner? Jag är sjukt nöjd trots att jag inte sett bilderna, men det kändes så bra. Hon fick en att känna sig så bekväm och man kunde slappna av, loved her!

Kommentarer
chris

jaha, tack för tipset, då ska jag kolla där :)

2011-01-13 @ 14:50:15
URL: http://chriisss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!