Jag lever!

2011-01-16 @ 22:23:04

Hej! Hela dagen har gått till att städa! Men ändå ser de likadant ut nu? Haha. ÄÄÄH! Idag är en sån dag där jag bara säga ääääh. De tar jag imorgon! Ska ta lite bilder på våran crib nu efter renoveringen! Nu är jag så trött att jag snart stupar. Igår somnade jag klockan 22.oo och då kommer jag till frågan.. Hur fan ska jag orka parta när jag fyller år? Kommer somna under förfesten, haha!

 Jag har iallafall hållt på med den nya designen och jag är så stolt att jag gjort den själv! Helt sjukt egentligen när jag för någon månad sen knappt visste hur man lade dit en header.. Men det jag kan avslöja är att den är väldigt vit, fin och bred! Älskar ljusa bloggar! Tråkiga färger kanske eftersom jag har vit/svart med lite inslag av rosa/lila. Ja, ni ska få se hur det blir! Nu ska jag bara vänta på att få färdigt bilderna från Emma, sen tänker jag välja ut en och göra till min header! Spännande! :) Nu kolar jag.


Min bror & son.


Kommentarer
en läsare som dagligen besöker sidan

jag är en av dom som gärna läser din och din systers blogg.jag vill helst vara anonym skulle vara evigt tacksam om jag får fortsätta vara det.var ska jag ens börja?jag känner mig ledsen & ensam känns inte som att jag har några riktig kompis.börjar bli less på mitt liv jag lever just nu.när jag går in på denna sidan kan jag vara ledsen men efteråt känner jag mig älskad för du verkar inte vara en människa som vill någon ont.

2011-01-16 @ 23:22:02
MIA

hejsan! har nu lagt ut en ny novell på min blogg, kika gärna in, läs och säg vad du tycker! :)

2011-01-17 @ 00:07:30
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

haha övning ger färdighet. :)

jag gillar väldigt mörkt eller värmande toner.



haha näe det är du nog inte ensam om faktiskt känner igen det. glömmer alltid något så jävla typiskt.!

oj! på deras hemsida någonstans, det kom upp automatiskt om jag ville ha den eller inte när jag skulle sätta in denna icon följa via bloglovin, kan försöka hitta länken och skicka!

kramar.

2011-01-17 @ 07:05:52
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
sandra

fin blogg

2011-01-17 @ 19:28:28
URL: http://barasandrras.blogg.se/
Emma Roodla - Foto

hihi jaa men jag tyckte om den så mkt :)!!



nae har inte hunnit skicka alla bilder men kommer :)!!

2011-01-17 @ 20:03:29
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!