Helt slut.

2011-01-26 @ 20:56:19

Klockan är inte ens nio och jag är helt slut? Jag började skrubba och damma överallt, men ärligt talat så orkar jag inte. Jag var helt pepp på att städa men nu känns de som jag ska kola vilken sekund som helst.. Snark, typ.
Känner att jag börjar bli sjuk och i helgen ska vi iväg, känns som jag och Victor aldrig får tid för oss själva när han väl är ledig. Nu var det ju jag som sa att vi skulle åka, men sen tänker jag faktiskt säga ifrån och bara hitta på nått med Victor & Joel. Bara familjen. Det behövs faktiskt.



Kommentarer
mickis

Lillen är inte smal, han är helt perfekt och go!! <3

2011-01-26 @ 21:17:16
db

haha aww sååå sööööt

2011-01-27 @ 11:11:07
URL: http://dblicious.blogg.se/
Micaela

Vilken gullig bild! :)

2011-01-28 @ 09:51:01
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!