Aldrig varit så rädd

2011-01-24 @ 20:25:05
I eftermiddags när Joel låg och sov (Tack och lov) så kollade jag på Tv:n och i nästa sekund hör jag bara POFF och sen hör jag hur det kommer stötar nånstans ifrån och shitless som jag blev så sprang jag fram och drog ur kontakten och det hördes fortfarande elektriska ljud och jag tänkte att "shit nu kommer hela stället brinna upp" Hade inget internet då eftersom jag drog ut alla sladdar jag fick tag på - så jag satt och rullade tummar när han sov. Vi skulle åka till Media Markt för att se på en ny tv, men onödigt att köpa en om den andra inte var sönder, vilket den tydligen inte var. Men jag undrar fortfarande vad det var som lät..

Kommentarer
Mysan

sv nej det går ju inte! men vi får sätta fart med körkort båda två.



gud va läskigt! Så lät det när min nattuslampa gick sönder har du kollat alla lampor om dem funkar ?

2011-01-25 @ 11:08:23
URL: http://kardemummabulle.blogg.see
carro

eftersom att du har tjatat en längre tid på mig att skriva vad jag gör för mat så har jag nu gjort en ny kate maträtt:)Men bloggar lite om min maträtt lite senare.



svar:stackars dig hoppas att du mår bättre snart.jag är ledig på torsdag också

2011-01-25 @ 16:10:03
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!