7 Januari

2011-01-07 @ 12:10:16



Joel sov till 9.15 idag! Snacka om att jag blev glaaaaad :D Visst har han vaknat inatt och jag undrar fortfarande när han kommer sova en hel! Men att få sova till 9.15 var såå skönt! Hade de varit för några år sen skulle jag tycka att det var tidigt :P Tänk vad man ändras :D

Lillen har börjat dra ut alla kontakter och jag blir galen på han, haha! Och så har han börjat springa också och idag ramlade han och slog i dörrkarmen för att han sprang för snabbt :( Svårt med kontrollen på den lilla kroppen! Nu ska jag fortsätta vika tvätt och sen får vi se vad det blir av dagen!

Längtar till festen!


Kommentarer
Jessica ♥ gravid vecka 36

SV: Tack :)

Så söt liten pojk ni har :)

2011-01-08 @ 14:48:56
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!