Ripoff

2011-02-07 @ 12:23:07
Nu har vi fått tillbaka våran dator men det är inget att hurra för. Att betala 400:- för en dator som kommer tillbaka seg som en snigel är inte värt. Tar ärligt talat 3-4 min för bloglovin att laddas upp? Eller "kanske ska vara så"? Vad har de gjort med våran dator egentligen!? Skitirriterad. Har pratat med fkassan också som skickade mig till skatteverket och de i sin tur skickade mig till fkassan. VAD KRÅNGLAR NI OM!? Idag är jag riktigt irriterad faktiskt. Men en bra nyhet är ju att jag kan blogga igen.






Kommentarer
Emma Roodla - Foto

tack sötnos :)!

2011-02-07 @ 15:24:38
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Emma Roodla - Foto

Joo men precis! Jag blir skit glad att flera inspireras, men att härma är INTE okej!



2011-02-07 @ 16:23:39
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!