OUPPPPPS! Nu kopplades partyhumöret på!

2011-02-26 @ 22:15:33

Jag är så sugen på att festa idag! Helt galet. ALLA festar idag och jag är sugen för en gångsskull. Jag har iallafall tagit tummen ur arslet och gjort ett evenemang på facebook och jag har bjudit de jag vill ska komma på min födelsedagsfest! Jag vill inte bjuda nån för att den är tillsammans med den och den andra är kusin med den tredje osv! Men det blev ett härligt gäng och jag tror det kommer bli kul! Martin är iväg på partaj och Vic jobbar och här sitter jag och vill spränga högtalaren med grym musik! Pepp pepp.



Visste ni att en av mina drömmar är att öppna en grym Nattklubb är i Norrköping?


Kommentarer
Kim Björnsdottir

Tack för inbjudan =) Festa vi ska!! PARTYYYY!!

2011-02-28 @ 23:00:02
URL: http://finest.se/glasborgen

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!